Rabu, 20 Februari 2013

Jeritan Qolbu Sang Fakir Asmara jilid 3


Aku memang seorang fakir  asmara yang mungkin rindu akan kasih sayang..
Aku memang seorang fakir asmara yang mungkin rindu akan cinta kasih..
Aku memang seorang fakir asmara yang mungkin rindu akan indahnya masa pacaran..
Aku memang seorang fakir asmara yang mungkin rindu akan pasangan hidup sementara..
Tapi jangan santuni gua dengan beras 1 kwintal,gua bukan fakir miskin..

Aku rindu ada yang mau ditelpon..tapi bukan call center!
Aku rindu ada yang mau diajak smsan..tapi bukan tukang galon!
Aku rindu ada yang membangunkan..tapi bukan alarm nokia 1115!
Aku rindu ada yang mengingatkan makan..tapi bukan tukang sate padang!
Aku rindu ada yang mengajak main keluar..tapi bukan supir angkot kalapa dago!


Aku rindu ada yang mengucapkan met pagi..tapi bukan penyiar berita tipi wan!
Aku rindu ada yang mengucapkan met siang..tapi bukan dosen tempat kuliah!
Aku rindu ada yang mengucapkan met malam..tapi bukan Mario teguh golden ways!
Aku rindu ada yang mengucapkan met bobo..tapi bukan acara radio show!
Aku rindu ada yang mengucapkan met mimpi..tapi bukan acara nightmare radio ardan!

Aku rindu ada yang mengucapkan met ultah..tapi bukan temen fb yang asing bagiku!
Aku rindu ada yang ngasih hadiah..tapi bukan warung penjual lotre!
Aku rindu ada yang membuatku senang..tapi bukan makan gratis diwarteg!
Aku rindu ada yang membuatku sedih..tapi bukan kehilangan sepatu dc keluaran terbaru!
Aku rindu ada yang membuatku kecewa..tapi bukan piring dikosan ga ada yang nyuci!
Aku rindu ada yang membuatku cemas..tapi bukan beli gorengan kurang satu biji!

Aku rindu senyumanmu..tapi bukan senyum pemeran hulk di superhero kocak!
Aku rindu tawamu..tapi bukan ketawaan olga yang menghina orang lain!
Aku rindu wajahmu..tapi bukan wajah korban oprasi plastic yang gagal dispotlite!
Aku rindu tubuhmu..tapi bukan tubuh korban tabrakan afriany!
Aku rindu bau parfumu..tapi bukan bau sampah dipasar simpang dago!

Aku rindu mengantarkanmu pulang..tapi bukan nganter bangkit balikin ransel!
Aku rindu main kerumahmu..tapi bukan main kerumah pak rw didago pojok!
Aku rindu ngobrol bersamamu..tapi bukan ngobrol dengan orang gila digang!
Aku rindu bercanda denganmu..tapi bukan bercanda dengan personil kosan bayawak!
Aku rindu ribut denganmu..tapi bukan dengan personil geng motor dibandung!

Aku rindu ada yang memeluk(ga pernah asli)..tapi bukan bantal lapuk!
Aku rindu ada yang menciumku(ga pernah asli)..tapi bukan pintu kosan bayawak!
Aku rindu ada yang menggerayangi(ga pernah asli)..tapi bukan ulat bulu!
Aku rindu ada yang mengajak tidur(ga pernah asli)..tapi bukan heru!
Aku rindu ada yang membuatku orgasme(ga pernah asli)..tapi bukan tanganku!

Sudah sudah sudah..kasian kasian kasian..hina hina hina..

Ya,seorang fakir asmara memang wajar merindukan semuanya..tak ada yang abadi..sesuatu akan terasa sangat berharga apabila kita telah merasakan kehilanganya..tataplah hidup kedepan,jangn menengok terus kebelakang..single itu prinsip,jomblo itu nasip,dan rian pasti demasip..semangat move on brader!!!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar